Kızlar dün annemlere gitmiştim erik ağacı var ve 3 tane erik aldım ama daha çok küçük yeni yeni yetişiyo yedim tadı değişikti ama canım istiyor diye pek önemsememiştim meğer zehirliymiş ve iki gün önce ilaçlamışlar. Dün yemek yedikten sonra midem bulanmaya başladı biraz rahatsızlık çektim ama zehirli oldugunu bilmedigim için pek önemsememiştim. Sizce bebeğime bi zararı olmuş mudur ?