Son1434 çokta erken değil olumsuz hiç bişey de düşünme yavaş yavaş başla herşeye de zam geliyor zaten , ben 16. Haftamda bebek arabası beşik gibi şeyleri almıştım şimdi 30 dayım hala daha bir sürü eksik var bitmiyor yami stres oluyorum keşke hepsini daha önce tamamlasaydım sıkışcam gibime geliyor :) daha kıyagetleri tam değil odası hazır değil nevresim bilmem ne yanş ıvır zıvır okadar çok şey varki bide ilk gebelikte gerçekten insan napıcagını şaşırıyor 😂 yavaştan başla heyecanını da yaşa 🥰🥰