YuvarlanamayanPaanda 16 haftada net hissettim ilk gebeligimdi 14 haftada bir tarafa toplanıyordu net birsekilde sırt üstü yatarken belli oluyordu yani her insan vücudu bir değil neden imkansız gibi geliyor yaşamayan kişilere 16. Haftamda doktorda sordu hissediyor musun haraketler diye toplanma olayı da ultrasona uzanmıştım yine bir tarafa toplandı yumruk gibi şişti doktora sorduum 14 haftadan beri bu şekilde oluyor diye bebeğin oraya toplanıyor demişti göstermişti yaşayan anneler var heveslerini kırmayın lütfen