Kubra2626 aynı tarihlerde geliyor bebeklerimiz😍
İnce tulumlar aldım, kısa kollu zıbın aldım, ince pamuklu eşofman altı gibi şeylerden aldım, hastahane çıkışı 2 tane aldım newborn, 3-6 aylık uzun kol zıbın ve alt takımlar aldım. Bu aldığım altlar kendinden çoraplı bu arada. Müslin bezler aldım, ince battaniye aldım, beyaz zıbın aldım 10-15 tane sıfırkol ve kısa kol karışık