Melike_21 Sengul-9798 canım benim kardeşim orada sezaryen oldu ordaki ortamı görünce galiba tansiyonu düştü onu sezaryene aldılar ama ortam rahat ve hiç hijyen değil refakatçi koltuğu bile açılmıyo perdeye kadar kan lekeleri var tavsiye etmem pek orayı
Sengul-9798 Kuzuletta yok canım ben özelde yapicam kuzenim normal doğum yapmıştı hiç memnun kalmamış ilgi alaka 0 demişti
Benanneoluyorum Kuzuletta Canım benim arkadaşım 3cm ile doğuma girdi zorla doğurtturdular 15dikişi oldu kızın korkutmak amacıyla söylemiyorum belki arkadaşımdan kaynaklıdır ama her gelen geçenin(stajyerler dahil) parmak atıyor dedi
Kuzuletta Sengul-9798 Ben de bir kaç yorum okudum genel manada çok iyi dediler. Yüzyılla arasında kaldım. Siz nereyi düşünğyorsunuz
Sengul-9798 Melike_21 evet canım biliyorum kuzenim anlattı o yüzden özelde yapicam yinede sağol söylediğin için
ikibaloglanannesi Hayır. Son ana kadar bekliyor Darıca Farabi Ben 4.5 ay önce spinal sezeryan oldum ilk bebeğim idi ama açılmam ilerlemedi diye almışlardı.