CagZ Canlar 7 haftalık olduk biz. Bugün kalbini dinlemeye geldik. Dr iki durum canımı sıktı dedi. -kese küçük Kalp atışı 130-160 bandında olması gerekirken 100 ve düşük dedi. Müdahaleye gerek yok şuan ama bir iki haftaya bakacağız dua et bol bol dedi. Salı günü tekrar çağırdı. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu süreç nasıl ilerliyor ne yapmam gerek 😔
eknsnsr98 CagZ güzel düşün inş güzel olucak kendini korkutma nasibi varsa Allah’ın izniyle zaten hiç bir şey olmaz
tlhmrv CagZ daha kalbi yeni yeni olusuyo daha çok minik bu haftalarda duyulmaması bile normalken hiç moralini bozma asıl sitres yaparsan olumsuz olur .. zorlama kendini ayaklarını dik yat ara ara güzel haberler gelir insAllah