nur_bebek34 ben bir kere gittim 35 haftalıkken bir daha da çağırmadılar suan 37+4 haftalık hamileyim sadece nişanın gelirse,suyun gelirse, bebeğin hareketlerini hissetmesen , karnın cok kasılırsa gel dediler bide gebelik şekerim var ama sadece diyet yapıyorum her gün ölçüm yapıyorum düşük çıkıyor hep ama su gün tekrar gel denmedi anlamadım