minnakbebem 22 gün kaldı ama doktor bir hafta önden gidiyor dedi yani kafası normalmiş ne yapacağım hiç bilmiyorum ya kafam çok karışık normal doğum düşünüyorum inşallah ama çok korkuyorum hanımlar ne yapmam lazım ?? 😔
Tanembebek5 minnakbebem benim de 23 kaldı sezeryana 😁valla ben artık saldım ya nolcaksa olsun 🤭 bi de iri bebek benim erken de olabilir dedi doktorum hayırlısı artık nasıl gelmek isterse 😅🥰🧿🙏
Papatyaamm90 minnakbebem benimde 26 gün kaldı kafası rahime yapışmış kesinlikle yürüme dedi belli ztn sezeryan ama günü bekliyoruz yürümüyorum ama ev işleri de bitmiyor malesf
Nursaygi minnakbebem Bizimde uygulamaya göre son 23 ama 18 Mayısta sezaryen olacağım için son 14 çok heyecan, stres bolca tedirginlik.. 😬🙈🙈
minnakbebem Tanembebek5 sağlıkla gelsinler inşallah canım ya benim de kafası bir hafta önden gidiyormuş normal dedi ama 3.250 kg normal dedi.
minnakbebem Papatyaamm90 bitmez benim bir sürü işim var daha ama ağırlaştım yapamıyorum da 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Rahime inmemiş daha normal doğumu bekliyoruz biz dağlıkla gelsinler inşallah işi gücü boşver sen kendine bak dinlen ki bebeğine de zamanın olsun.
minnakbebem tugcee0 ben olmadım daha Rahime inmemiş ondan mi acaba ? Her hafta Nst 2 haftada bir de muayene oluyorum acaba haftaya mi çatı muayenesi 😒
Papatyaaaaaa tugcee0 çatı muayenesi zor mu? Bende büyük ihtimalle Salı günü olacağım. Aşırı geriliyorum.
Tanembebek5 minnakbebem kaçıncı hafta da dedi bu kg mı? Benim 34+2 de 3200 dedi 🙈 eşimde ben de 4 üzeri doğmuşuz biraz da genetikmiş öyle söyledi doktorum
Papatyaamm90 minnakbebem teşekkür ederim canım ara ara yapiyor um bazen yatıyorum . Allahtan kizim var yardımcı oluyor kuzum Eşim şehir dışında tir şoförü saolsun o da gelince yapıyor
minnakbebem Nursaygi aynen bende erken gelir diye bekliyorum beni şaşırtsın inşallah ya çünkü kafası 38 haftaya uyumluymuş normal istiyorum ama hayırlısı sağlıkla gelsinler inşallah bebişlerimiz.
tugcee0 Papatyaaaaaa zor değil ya hafif acıtıyor kendini kasmazsan rahat geçiyor koşa sürüyor zaten 1-2 dk falan