minnakbebem Normal doğum olacaksa korse koymani öneririm. Ayreten 2 battaniye olursa birini bebeğin yatacağı sepetin içine serersin. Ama kalın bir battaniye olsun sepetler çok derin 🙈
Bebeğin için hastane çıkış seti , bez, ıslak mendil, alt açma örtüsü , kundak yapacaksan kundak, ayreten yedekte bir alt pijama olsun ( bazen taşıyor kakalari) 👻
Kendine hasta bezi , yelek , çorap , pijama takımı koyabilirsin. Ama ben pijama takımınin sadece alt kısmını değiştirdim. Üstüm kirlenmedi Benim. Birde terlik koy rahat bir tane.
Bebek için biberon koymak senin tercihin ama çoğu bebek doğunca hemen emmeyebiliyor veya sütün hemen gelmeyebilir o yüzden kaynatılmış temizlenmiş biberon hazır olsun ki hastanede mama verilirse temiz verilsin en azından. Kullanmasanda kalır illa lazım oluyor.
Benim aklıma gelenler bunlar