🤦🏻♀️herkes de aynı sıkıntı ben sırf bu yüzden dün doktora gittim doktor bebeğin içerde hareketli olduğunu benim bunu daha net hissetmem için 6-7ay net olabileceğini bu aralar düzensiz hissedeceğimin normal olduğunu söyledi bu arada haftam 21+2 bende sizler gibi düzensiz hissediyorum çok üzülüyorum ama doktor normal dedi 🤷🏻♀️