Ecemnurtinel_45 Benim dün kan sonucum 860 kusurlu bişey cıkmış doktora gittim doktor 4 haftalık hamilesin dedi haftaya gel keseyi görelim ondan sonraki haftada kalbini dinleyelim dedi sizler keseyi kacıncı haftada gördünüz ve kalbini kacıncı haftada dinlediniz ?
13Tuanayusufaras31 Ecemnurtinel_45 ben erken öğrendim biraz 3+4 ken keseyi gördük beta 1646 dı bakalım iki hafta sonra kalp atışları için gidicem hayırlı olsun bu arada gebeliginiz
Ztopki Ecemnurtinel_45 ben yeni bu gün gittim keseyi gördüm doktor bebek oluşmaya yeni başlamış dedi kalp atışı için iki hafta sonra gel dedi 6+4 haftaligim bende
Duyguss24 Ecemnurtinel_45 5+1bugun sata göre dün gittim keseyim gördük 2 hafta sonra tekrar çağırdı kalp atışı için inşallah duyarız Rabbım hepimize sağlıkla vaktinde kucağımıza almak nasip etsin insallah
Ecemnurtinel_45 Teşekkür ederim kızlar bende salı günü gideceğim 5+1 olcak inşallah görürüm keseyi 🙏🏻😍
Birannis Bende 6+1 im gecen hafta evde test yaptım dün sağlık ocağına gittim beta 20188 haftaya çarşamba doktor randevum var inşallah keseyi de görürüz kalp atışını da duyarız
minikmucizeemaak Ecemnurtinel_45 Keseyi 5+0 da gördüm göbekten ultrason ile, kalp atışı 6+6 da duydum🐣 Sağlıkla kavuşalım bebeklerimize🤲🏻❤️
Ecemnurtinel_45 Amin inşallah kızlar saglıkla kavuşuruz sabırsızlıkla bekliyorum keseyi görmek ve kalp atışını duymak için 😍
omerasf1 Ecemnurtinel_45 gebelikle ilgili belirti yaşıyor musunuz mide bulantısı kusma felan benimde betam sizle aynı