Hiç açılma olmadan suni sancı ile normal doğumu zorlamak mantıklı mı ? Bebek 39+2 yalancı sancı bile yok doktorum gelmezse suni sancı veririz olmazsa sezeryan dedi. İki acıyı da çekmek istemiyorum. Hep normal doğum istiyorum ama eğer açıklık olmazsa da sıfır açıklıkla suni sancı doğumu kolaylaştırır mı direk sezeryan mı olsam karar veremedim.