Kizlar 26. Haftadayim. Esimle bi karadeniz turu yapmaya niyetlenmistik ama esimin arkadslari ‘gidemezsiniz cok yorucu olur, x(bana diyor) kaldirablir mi’ flan demis. Onlarin esleride yeni dogum yapti cnku oradan tecrubeliler herhalde 😂 neyse, onlar boyle soyleyince bzde arada kaldik esimle. Karnim cok belli degil halâ. Cok şiş degilim yaani.Kendmi kotu de hissetmiyorum falan ama cidden 1 hafta-10 gun kadar araba ile seyahat etmek yorucu olur mu? Siz hic gittiniz mi bi yerleere? Veyaaa bilginiz var mi? Cnku gittik gittik yoksa bdaha gtmek cok zor olacak ☹️