Crazy_piremses Selamlar kızlar, bebişimiz 7 hafta 6 gunluk. İlk kontrole gittigimizde doktor 8,5 cmlik bir miyom oldugunu soyledi🤔 sonra baska bir doktora gittigimizde bize miyomun cok da onemli olmayacagını soyledı. 😯 ama bazen karnımda o kadar cok agrı oluyorki eşime bile belli edemiyorum. Boyle bir durumla karsılasan var mı acaba. Cevaplarınızı bekliyorum💃💃💃💃
Prensimingeliyo Crazy_piremses msjın yukarıda kalsın diye yazıyorum cnm Bi 3.doktorada daha git bence ağrın olduğunuda söyle belki ilaç fln verir
Sezenatakan Crazy_piremses bende de miyom var doktorum miyom ağrısının dayanılamayacak bir ağrı olduğunu söylemişti öyle bir ağrı olursa gel demişti bana
tuubiy Sezenatakan merhaba ağrı dayanılmaz olduğunda ne yapmayı düşünüyor acaba doktorunuz? Ben denona göre sorayım doktoruma 😓 Ben şu an dayanılmaz ağrılar çekiyorum ve sadece parol içebiliyorum da 😓
Sezenatakan tuubiy onu bilemiyorum ben sadece arada hafif ağrılarım oluyor miyomdan mı acaba dediğimde bu şekilde söylemişti çok şükür öyle bir ağrımda olmadı