Kızlar 36 + 5 dim kontrolüm vardı nst sancım cikdi doktor yatış verdi şuan 37+1 olduk 3 gündür hastanedeyim bugün doktor bebek 39 haftalık gözüküyor dedi ilk haftaların ultrason resmini istedi gitti sonra daha gelmedi sizce doğuma falan mı alicaklar acaba böyle olup da doğuma alınan oldu mu kafam çok karışık