Gizem2211 Hic üzülme aynı seyi bana da söylemişlerdi 36 yla öğrendim 200 le seyretti 3.4. haftasi demisledi banada düşük dedi doktorum korkuttu boş gebelik düşük diye sonra bir hafta arayla çağırdı 900 lerde bir hafta sonrası da çok şükür keseyi sonra bebeği gördük tutundu şimdi kocaman 3. Ayimdayim canım kalbini ferah tut rabbim hayirlisiyla sağlıkla seninde yüzünü guldursun inşallah ❤️