Elotyy Kızlar 21 haftalık gebeyim bebek, güzel kılo, alıyor ama ben hamile kaldımdan 2 kılo, vermişim bu, arada yapılıyum, ben zayıf değilim bu sorun olurmu, kılo almak yerine 2, kılo, vermem bebekte sorun, yok, ama, gene gerildim
Eksijelibon Elotyy hiçbir şey olmaz canım bebiş büyüsünde♥️ doktorlar diyor önemli olan bebek biz er ya da geç kilo alıyoruz zaten memeler , rahim , bebek , su , plesanta büyüdükce büyüyor😃
Tugraseda Elotyy kilolu gebelerin zaten gebelik sonuna kadar cok fazla kilo almaması önerilir. Hatta doktor ilk hetapta diyetisyen desteğiyle zayıflamayı bekler. Bu bi sorun değil sevinin hatta
OzlemESERTAS Bebek büyüyor ve beslenmeniz iyiyse sıkıntı olmaz. Bende 22haftalik hamileyim 3 kilo verdim ve henüz hiç almadım. Ne kadar geç kilo almaya başlarsam o kadar iyi 😁