Hlycsr91 inşallah orada güzel ilgilenirler. Ben Bursa da yaşıyorum, şehir hastanesi için iyi diyorlar ama cesaret edip de gidemiyorum. Artı olarak baya da mesafe var, randevu bulamıyorsun.. İlk gebelik kayıp, ikinci de riskli gebelik olunca mecbur özel takipteyim. Maddi olarak zorlasa da yapacak bir şey yok 🤷🏻♀️