Önemli olan doktorun kalbinin atımını görmesi , inanın son kontrolümde bebek içeride kendini kaydırıyor , zıplama ve takla hareketi yapıyordu kalp atışını dinletmedi asla 🙅♀️
Ama o hareketlerini görmek kalbinin attığını bilmek bile yeterli sağlıklı olsun yeter içiniz ferah olsun 🙏