Mommss bende şu anda aynı durumdayım :((( ve malesef 5 dk içinde aşırı derecede idrara sıkışıyorum gidiyorum ama 3 damla ya çıkıyor ya çıkmıyor tabi beraberinde.korkunç bir yanma ve acı... 36+1 im ben doktorum normal son zamanlarda olur dedi ama yinede monurol şase antibiyotik verdi bu gece içtim... tuvalete çıkma deniliyor içtikten sonra ama mümkün değil nasıl durcam... size ne yapıyorlar çıldırcam acısından