preg_tug Merhabalar, dr 32+0 da gittiğim kontrolümde serviks uzunluğunun 3 cm olduğunu, 2,5 un altına düşmesini istemeyeceklerini söyledi. Sizce normal mi? O esnada heyecanlanıp soramadım,
anapanda12 Çok geçmiş olsun gebeliğin başından beri bunun önlemi olarak progestan kullanıyorum benimki kalıcı olduğu için. Sizin bu andan itibaren ayakta çok fazla kalmamanız yatıp dinlenmeniz ilişkiden kaçınmanız gerek . Rahim ağzı 1cm olupts 40 haftayı görende var elbette moralinizi bozmayın bebeğinizin sağlığı için gündelik hayata azıcık bi mola vermeniz gerekiyor