AsyaveAnnesiii yaa sana da maşallah sen hiç öyle düşünme bazen benimki de mesela ayağımda sallayınca orda kalıyordu mesela başka yere bıraktığım an uyaniyordu bende bekliyordum 😂 ya da mesela uyumuyordu hiçbir yerde kucağımda sadece sarılarak sakinleşiyordu yapışık gibi geziyordk, ama hepsi zamanla işte hafifliyor merak etme. Evi de çok takma çocuktan sonra oyuncaksiz bir yer kalmıyor illa bı yerde bı oyuncak ya da bebek malzemesi oluyor. Yaşanan ev illaki bir dağınıklık oluyor. Temizliği de eşinin evde olduğu gün beraber yapabilirsiniz kasma kesini sen rahatla mutlu ol bebisde huzurlu olur o zaman