Rabia-- Erzurum dan hamiş annelerimiz burda mı 🤗 kaçıncı haftadasınız durumlar nasıl gelin sohbet edelim 🥰🤗
Rabia-- 37.haftam bitiyor hem Demet hanım hem şehir hastanesinde Ebru hanıma gidiyorum Doğumu şehir hastanesinde düşündüğüm için iki doktora da takipliyim 🤗
Birprensesannesi2525 Rabia-- şehir hastanesinde odalar iki kişilik diyorlar siz gördünüz mü biliyor musunuz
Gizem2325 Birprensesannesi2525 evet ben enfeksiyondan yatmıştım doğum katında 2 kişilik tek kişilikte varmış ama 1-2 tane
Rabia-- Birprensesannesi2525 evet bende gördüm 2 kişilik nene hatun kadın Doğum hastanesine kıyasla çok çok iyi 👍🏻 Doğumhane de iyi bi ebeye de rast gelirsem benden şanslısı yok diyebilirim 🙈😬
Rabia-- Gizem2325 acaba tek kişilik olanlara yanımızda eşimiz kalabiliyor mu refakatçi olarak bilginiz var mı
Birprensesannesi2525 Rabia-- anladım ben sırf bu yüzden tercih etmiyorum çünkü tek kalmak istiyorum o yorgunluğun üstüne 🥲🤦🏼♀️
Gizem2325 Rabia-- hayır yine de ziyaret saati dışında almıyorlar anca çok iyi bi hemşireye ebeye denk gelirsen o da zor çünkü hemen çıkarıyor güvenlikler
Rabia-- Espaz kadın Doğum bölümünde erkek yasak Aslında güzel bi kural ama tek kişilik odada bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum sonuçta yanında başka hasta yok kimse rahatsız olmaz 🙄
Birprensesannesi2525 Birprensesannesi2525 bir de eşim mecburen gelecek kızım da var yani bi de biriyle kalmak istemem ya ne bileyim herkesin tercihi 🤗
Rabia-- Birprensesannesi2525 bende sadece eşim olsun istiyorum iki kızım da var normal Doğum olsa yine tek kişilik odada tek başıma idare ederim ama iki kişilik odada bile rahat edemem yalnız kalamam gibi hissediyorum bilmiyorum çok kaygılıyım kendi ailem burda değil eşimin tarafına da söylemeyi minnet etmeyi istemiyorum 🙄
Elif_3838 Rabia-- bende tek kişilik odada kalmak istiyorum benimde esiminde ailesi yok yanımızda umarım refakatçi olarak alırlar eşimi