2609nrgl Kızlar günaydın ben sanırım biraz alerjiğim sürekli hapşırıyorum ve hapşırırken anlık kasıgım bir acıyor 11+6 haftalık hamileyim korkuyorum acıma falan olunca sizce bi sorun olur mu
Gizzgzz 2609nrgl Bi sorun olmaz merak etme hepimizin başına geliyor ileriki haftalarda da acıyor bir de üstüne çişini kaçırıyorsun :)
Eksijelibon 2609nrgl canım bendede cok oluyordu. Uzanırken hapşurma. Yataktaysan hafif doğrul kalk öyle hapşur doktor söylemişti gerçekten işe yarıyor
Sevval0308 2609nrgl sizin haftalarinizda hayatımın en zor gribini geçirmiştim inanın rabbim koruyor evlatlarımızı çok şükür. Aksirmayla piksirmayla sizlamayla hiç bir sıkıntı olmuyor Allah şifa versin inşallah
PrensinAnnesi61 Gizzgzz Ben de az önce hapşırdım gaz sorunum vardı hapşırığım sağolsun öyle bi sorun kalmadı hahahah 😀😀
Gizzgzz Youngmotherr sen bir de 30 u geçince gör asıl kaçırmayı :))) tavsiyem ped takın iç çamaşırı değiştirmekten daha kolay oluyor
Gizzgzz 2609nrgl yok herkes mutlaka işleyecek arkadaşlar rahat olun :) benim son 1 haftam kalanlara başarılar diliyorum :)))
Gizzgzz 2609nrgl daha çok korku oluyor sağlıklı olacak mı küvöz e girecek mi yetebilecek miyim bunları daha çok düşünüyorsun
himne_ 2609nrgl of benim de hem polen hem ev tozu alerjim var mahvoldum 1 aydır hapşırdıkça kasıklarıma sancı giriyo artık korkar oldum 😔