Birerkekbirkizannesi Banusametailesi benim de son iki hafta kaldı doğum iznime. Ama ağırlaşmaya başladım, 37’ye kadar çalışanları alnından öpüyorum gerçekten 😅
Sevval0308 Banusametailesi bizde 30+3 uz güzel kızımla zaten hamileligimi öğrenir öğrenmez işten çıktım özel sektördu okul bitince tecrübe için başlamıştım. Ama artık bir devlet işi şart Allah’ın izniyle 😍
Hamilelikbekliyorum Bizimde 31+3 son 1 haftadır sağ böbrek genişlemesi yaşıyorum.Geceleri çok zor oluyor uyuyamıyorum ağrıdan.Kaburgalara baskı var.Bide benim bebeğin başı yukarıda poposu aşağıda.
Hamilelikbekliyorum Banusametailesi Valla bende bilmiyorum 🤷♀️ ama benimki zaten sezeryan olacağı için dr sıkıntı olmadığını söylüyor.
Hamilelikbekliyorum Banusametailesi umarım gönlünden geçen olur bende çok normal olsun istemiştim.Ama nasibimde yokmuş ☺️