Zeynepikranur Kizlar 24 haftama girdim ama hala bebisko kendini göstermiyor hep bacakları kapalı durumda çikolatada yiyorum 😃meraktan çatlayacm ilk bebiş kız acaba peritanoloji de cinsiyeti görürmüyüm😀😀
Denizinci Zeynepikranur rabbim hayırlısını versin öncelikle. Muayeneden önce biraz yürüyüş yapıp, meyve suyu içip çikolata yerseniz bebek hareketlenir belki . O zaman gösterir.
tlhmrv Zeynepikranur pozisyonu uygun olmadığında doktorum sen bi çık yuru birazda merdiven in çık diyodu değişiyordu posizyon 😂girmeden dene bunları
Ozge111 Zeynepikranur bizde 17+4 üz bnde çok geç oldu diye kendi kendime kuruntu yapmışım 😂 24 hafta da siz hala öğrenmemişsiniz haftaya çarşanba 3 lü test var ozman öğrenicem inşallah 😂
Ozge111 Zeynepikranur haftaya öğrenemezsem 10 gün sonra da detaylı var ozman belli olur artık 😂zaten herkes bu kadar geç olduğuna göre kızdır diyip duruyor 😂
Papatyaaa__ Zeynepikranur 100de 90kız galiba çünki benim 2kızımda geç gösterdi hatta 2ci kızım 35 haftada gösterdi düşünsenize😄🤣🤣🤣ama şuan oğluma hamileyim 13 cü haftada bacağını acıp al anne diye gözüme sokuyordu😄😄
Zeynepikranur Papatyaaa__ oyy minnoş sağlıkla kucağınıza alın evet ya büyük ihtimalle kızımız geliyor ilk hamileligimdede geç gösterdi mide bulantım vardı kız oldu bundada birebir aynı valla😀♥️
Fatmanray Papatyaaa__ merhana acaba oğlunuzun 6-7 haftalık kese fotoğrafı var mı varsa atabilirmsinz benm keseye kız dedilerde farkı ne erkekten metak ettim neye bakarak diyorlar bi karşılaştırmak istiyorum
Elif_p Zeynepikranur canım biz de 16+4 de zor gördük önce girdim yok açmadı doktor bayagı ugrastı biraz yürü gel falan tekrar bakalım yoksa 1 hafta sonra gelin dedi aklında olsun ben de bir yerden duymustum o arada bitter çikolata ile vişne suyu içtim ikinci girmede açtı bizimki 🤣
Zeynepikranur Elif_p ahh canım yapmadigim bir şey kalmadı ki 😂baya bı nazlı bizimkisi artık ümidim kalmadı bakalım sürpriz olacak heralde♥️
Zeynepikranur Elif_p canım çok midem bulaniyordu valla arada kusma vs oluyor onun harici pek birşey hissetmedim yani