@Rmysbyzt merhaba canım, malesef doktor değişim talebimi uygun görmediler 30 haftadan sonra artık takibini yapan doktorun ilgilenmesi hem anne hem bebek açısından daha doğru olur dediler. Sevgi hocaya 2 hafta önce gittim 34 haftada muayene ve 36. Haftada çatı muayenesi var ancak yüksek tansiyonum nedeni ile bence sezeryan uygun görülür bana. Tansiyon takibine devam ediyorum günde 3 kez ilaç alıyorum birde tuzsuz besleniyorum. Şuan 33+3oldum inşallah sağlıkla 37 veya 38 leri görürüm. Senin doğum şekline ne zaman karar verildi tansiyon nedeni ile mi sezeryan dediler