Kızlar çok fena uyuşma başladı oturduğum yerde ayaklarım gece yatarken kollarım birden uyuşuyor 31+2 haftalığım aynı durumu yaşayıp sıkıntıyı çözen var mı Şuan şehir dışındayım doktora da gidemedim bu aralar meyveleri abarttım ondan mı oldu anlayamadım