Mine-1 sezeryan olunca alttan kontrolü garipsedim çok ilgisizlerdi ve şuan aşırı mide bulantisi ve ağrım var acil doktoru da umursamaz biriydi hatta stajer hemşireler dalga geçer gibi hocam bugün gelen hastalar geçerken uğramış gibi diye de dalga geçiyorlardı tavurlarina aşırı sinir oldum yani