Aslhn2101 ince mümkünse uzun kalçanızı kapatacak bir yelek olursa çok rahat edersiniz. Eğer uzun yelek yoksa ince uzun hırka da koyabilirsiniz. sadece omuzlarınıza atarsınız zaten yelek de omuzlara atılıyor elde serum takılı olduğu İçin giymekle uğraşılmıyor. Ben ilk doğumumda ince hırka almıştım yanıma, ayağa kalkarken hep sırtıma attım daha rahat ettim. Alt tarafımıza hastane bezi bağladıkları İçin popo büyük duruyor çünkü. Bu doğumumda da yelek koyacağım