2.5 yaşında kızım var. ben 3 martta son adeti oldum 3 nisanda adet olmadim 14 nisanda beeta 0 di. Biraz daha bekleyip 24 nisanda tarlusal içtim cumartesi günü bitti. Ve hala adet olmadim genelde 5 gun icinse olurum asla sapmaz pkoyum surekli sokturucu ile adet olurum insülin direnci oldugunu ogrendim hap iciyorum. Boyle bi durum yaşayıp pozitif cikan varmi?