Çok garip herkes ilk gebelikte 20 haftadan sonra hissedersin diyor ama ben 15 haftadan sonra hissettim bu ilk gebelik gibi bir şey bi tane düşüğüm var sadece şuan 18+5 im ve ara ara kıpırdadığını hissediyorum hatta ilk defa 2 gece önce yatarken elim karnımdaydı pat diye vurdu kimse imkansız falan demesin bariz belli bir şeydi yani