minikoglumuz 37+4 haftaligim aşırı Bi karın ağrısı yaşıyorum bazen akşam.bazen sabahları oluyor simdi 5 dakika Bi ağrı yaşadım geçti neden olabilir karın ağrısı yasayan var mı yada