Kizlar cok sukur bi tane kizim kızımda ultrasonda o bolgesini doktor harfiyen göstermişti afedersiniz yumurtaliklari vahinasi dudakları vs vs simdide 21 haftalik hamileyim bundada birsey göremedik diyorlar tabi rabbim ne verirse hayirli versin de gösterin diyorum e yok cocuk ters pozisyonda diyor oteldeki doktor dun devlete gttim diyorum cinsiyeti ney bilmiyorum detaylida ortaya çıkar dedi haftaya detayliya gdecem bakalim boyle olup erkek çıkan falan varmi boyle doktorlar başınıza geldimi kizlar