Benimde 9+3 şuan ama öğrendiğimden beri kanamam var bazen az bazen çok hastanede de yattım geçmedi doktorumu değiştirdim sürekli hastaneye gitmene gerek yok kanama alanın var yine olucak dedi ped takıp hayata devam ediyorum ağır iş yapmıyorum kanama dışında hamilelik belirtim yok ilk hamileliğim bu şekilde bir süreç yaşayan var mı yorumlarınızı duymak istiyorum