seyma3737 Günaydın Kastamonuya yeni taşındım kadın doğum doktorlarını da çok bilmiyorum 🤷🏻♀️ Kastamonu da olanlar doktor önerisi yapabilir mi 😊
Poncikpanda seyma3737 😊 rica ederim. Ahmet beyde iyi aslında Ahmet Uzel ama biraz mizaci sert yani o önemli değil benim.icin diyorsanız en kıdemli doktormus zaten onu da önerebilirim ben ona da gittim evet soğuk bi insan ama bence gayet iyiydi
Poncikpanda seyma3737 o zaman yeliz hanımı önerebilirim pişman olacağınızı düşünmüyorum 😊 başaka hanım da vardı gebeligimden önce gitmiştim hala.duruyorsa onu da düşünebilirsiniz
seyma3737 Poncikpanda yeliz hanım izinli sanırım melike hanıma randevu aldım bakalım bu seferde onu deneyelim 😂
Poncikpanda seyma3737 yaa ayın 15 inde benim randevum vardı yeliz hanıma ne zaman izinli acaba. Melike hanımı duymuştum ama nasıl.bilmiyorum.insallah memnun kalırsınız 😊
Suprizyumurta Poncikpanda kadın doğum dr melike hanımdan memnun kaldınız mı acaba bende aldım randevu gideceğim de