1anne2bebek__ SevdaTrkl Rabbim yar ve yardımcınız olsun. İnşallah en az acısız şekilde atlatırsınız süreci. ♥️🤲
Hazal44 SevdaTrkl bende ikinci amiliyatımı olalı 11 gün oluyor mümkün olduğunca bol yürüyüş ve bol kahve iç baş ağrısı için bol bol sıvı tüket süt çoğalması için
Sena- Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍 hiç korkmayın yolun sonunda evladınıza kavuşacaksınız hemdr 2.kez maşAllah dualarım sizinle 🤲
Oguzhan2023 Allah yardimciniz olsun sali günü de ben gidecem sabah 7 de hastanede ol dediler benimde 2.sezeryanim bende korkuyorum o ilk ayaga kalkis yurumekteki zorluk
Oguzhan2023 Ama napalim başa gelen cekiliyor sonunda evaldimiza kavusucaz Allaha siginalim yardimcimiz olucak insallah