gzdeylcn 6 Şubat depremini yaşamış biri olarak yazıyorum, o korku panik ve gördüklerimden sonra günlerce ağrım oldu kasıklarımdan vs. berbat haldeydim. Hastaneler sadece enkazdan çıkanları aldığı için bir hafta on gün sonra doktora görünmek için İstanbul’a geldim. Bebekte sorun olmadığını, ağrıların bebekten ya da bebekle ilgili olmadığını söyledi. Zamanla psikolojimle beraber onlarda geçti. Yani sanmıyorum ki bebeğe bir zarar gelmiş olsun, yine de ağrılar gecmezse kontrolden bir zarar gelmez görünün doktora 🙏🏻🙏🏻