3prensannesiii Kraft monaco park beşik kullanan varmı memnun musunuz siyah renk kız erkek uyumlu olur mu henüz cinsiyetimiz belli değil.
Tiiffany 3prensannesiii hiç renklere takılmıyorum :)) İlk ogluma pempe puset almıstım 😁 2.ogluma her renk giydiriyorum pembe kazak bile 😁 3.oglumada her renk aldim 🫢😆
beyzacmvrc 3prensannesiii olur canım bende Elele madre sipariş vercem.siyah Kahvesi var bide ama siyahlar daha güzel duruyor hep kızm.olcak
Tatli2 Tiiffany ben de öyle düşünüyordum ama şu lgbt olayı cıktık tan sonra dikkat ediyorum her şeye.
3prensannesiii Tiiffany bende aslında ama ben 3oglumda da hep ortak renk aldım yeşil veya sarı o yüzden kızsa Pembe erkekse mavi alcam diyorum ama park beşiklerde şimdi hep renkler aynı kız erkek kullanılıyor
3prensannesiii beyzacmvrc kırmızı gösterdiler bana içine pembe nevresim takımı sermisler ama kırmızının içinde o hiç kendini göstermemiş Pembe de mavi de olsa güzel durmaz kırmızının içinde ama siyah da güzel durur diye düşündüm
Tiiffany Tatli2 Ya bence bebekken sorun yokta büyüdümü biraz dikkat etmek lazım o konuda ufakken anlamıyorlar bişey.