Bs45 Kızlar bimde çalışıyorum. Yarın bebslere güzel ürünler var. Ben 2 tane organik ağız mendilinden, sleepyn alt açma bezinden, ve battaniyelerde çok güzel 15 tl ondn da 2 tane aldım. Zıbın ve tek altlari begenmedim erkek modellerini ama kız anneleri bakabilir onlar çok güzel çünkü. Çanta benim tarzım değil hoşuma gitmedi o yüzden. Mama sandalyesini de soran müşteri çöktü açıp bakmadım kendim ilerde kullncagim zaman almayı düşünüyorum. Sizlerde bi gidip bakın belki beğenip alırsınız.