Zeynep6858 32 haftadayım Demir ilacı ve vitamin içtiğim zaman sürekli kusuyorum sizde de böyle bir şey var mı
Anonimane_150 Zeynep6858 bende 32+4 üm. Demir ilacı mahvediyor benim midemi. Baştan beri zaten problemli midem. Mide buşantısı gibi değil ağrı gibi değişik bişey. Az kaldı inşallah doğuma. Doğum ile birlikte herşey normale döner umarımm..
beyzacmvrc Zeynep6858 hangisini kullaniyosunuz ki ferrum kullanıyorum ben bundna önceki de farklı biseydi adını unuttum ikiside sıkıntı yapmadi bende hiç 34 haftalık olucaz cumartesi
selinsmother İçmedim malesef bende. Doğuma az kaldı başlayım dedim 38im hala kusturdu yine bıraktım 😂
Zeynep6858 beyzacmvrc bütün kan ilaçları Demir vitamin hepsi kusma yapıyor ne yapacağım hiç bilmiyorum
beyzacmvrc Zeynep6858 ilaç içemiyorsaniz çekirdekli kuru üzüm yiyin, pekmeze limon sıkıp için bunlar da iyi geliyor