Emine_kra_d Kemal bayındır 400
Defa Life 450 . Kemali önermem 24 üme kadar oraya gittim eşimin anlaşması var diye , detaylısından memnun kalmadım birde sonucu gösterirken bebeğin yüzünü vermediler dedim . Bebeğin uygun pozisyonda olmuyor dedi meğer cihazı kötüymüş Defa Lifede fotoğraf kağıdına basılmış 2 tane verdiler ve mükemmel ilgileniyor doktor verdiğim para sonuna kadar helal olsun