Mervisck Kızlar 39+3 oldum iki haftadır yalancı sancım olmuyor oncesin de sık sık oluyordu. Bu durumu yaşayan var mı? Yalancı sancı olmaması normal mi? İlk gebeliğim tecrübem yok
Gktg_ Mervisck Benim de 39+2 bugün kontrole gittik ve 9 un da 40 ım dolduğu için yatış günü olarak verdi, sancım vs yok hala umarım o güne kadar olur da kendiliğinden normal doğumu gerçekleştirebilirim yoksa bende suni sancıyla normali zorlucam :)
ElifTzl Mervisck Ayni durumdayiz ya stres yapmaya basladim normal dogum cok istiyorum hic belirti yok doguma dair🥹39+3 olduk bugun biz de
Mervebyr20 Mervisck bende 39+3 üm kasılmalar bide arada yalancı sancılar oluyo ama gelmeye niyeti yok bizim kızın ilk gebeliğim🥹
Mervisck Gktg_ 41 e kadar beklemiyorlar mii 40 ta alıyorlar mii. Benim de pazartesi tam 40im dolacak. Yatircak mi acaba
Mervisck Gktg_ benim de iki gün önce 39+0 iken kontrolüm vardı. Bebek hareketlwrin de azalma olursa cuma gel olmazsa pazartesi 40+0 da gel dedi. Yatış ile ilgili birşey demedi
Gktg_ Mervisck Ben de açıkcası 42 ye kadar biliyordum ama günün doluyor dedi ve o güne yatış olarak verdi şuan uygulamada da 6 günüm görünüyor zaten :)
Gktg_ Mervisck Sancı su vs gelmezse o güne kadar suni sancı istediğimi söyledim normali zorlamak istiyorum açıkcası nasip tabi açılmam da olur umarım
tazeanne_20 39+0 im,az önce bi sıcaklıkla uyandım tuvalete koştum. Gidene kadar iç çamaşırım ıslanmıştı ama idrar gibi değildi,çamaşırımda beyaz akıntı vardı. Suyum gelmeye başlamış olabilir mi?
Mervisck tazeanne_20 bilmiyorum ki benim de ilk gebeliğim çok anlamıyorum 🥺 ama şu gelince çok geliyor diyorlar gerçi yavaş yavaş ta geliyor olabilir ama bence beyaz akıntı olmaz su gelişin de, bilemedim 🥺🥺
_nigarr24_ tazeanne_20 şöyle anlayabilirsiniz,idrar geldiğinde durdurabiliyorsunuz. Su geldiğinde durdurmak mümkün değil akıyor kendiliğinden
SemaSema12 Mervisck şu gelişi önemli bir durum. Anlattığına göre şu olma ihtimali var. Ben olsam doktora giderdim
tazeanne_20 Mervisck gelen sıvının arkası gelmeyince uyudum,6 gibi tekrar bi akıntı geldi bu sefer kanla karışık. Doktorumu aradım duşunu alıp hastaneye gel dedi. Hastaneye gidiyorum şimdi,sancım olmadığı için ağırdan aldım biraz
tazeanne_20 Mervisck şimdi yatışım yapıldı,sıfır sancı. Suyum gelmeye decam ediyor,sezeryanla alacaklar bebeği
Dolin Blgumyomay herkesin acisi kendine göre bebiş bence okdr kötü değildi rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💓
Mervisck tazeanne_20 tazeanne_20 yaaaa. Allah’ım yardımcin olsun, sağlıkla kucağına al inşallah canım