Elif-kurt25 Kızlar 29. Haftama girdim 28. Haftada iken doktor bebek dönmüş dedi böyle bisey başına gelip erken doğum yapan varmi bu iyi veya kötü biseymi
Senaykork Elif-kurt25 dönmüş derken kafa yukardami aşağıdaki o önemli, bnde 29 haftaligim kafası yukarda 34 e kadar dönmezse sezeryan günü vericekler
kayra21 Elif-kurt25 bebeğim 29 da dönmüştü cnm belki daha erken dönmüştür haberim olmadı kontrolde öğrendim. 38 de sezaryen oldum o haftaya kadar aynı pozisyon da kaldı zaten gittikçe yerleri daralıyor rahat hareket edemiyorlar.
aslanovic Elif-kurt25 Ben de 26. Hafta da kontrole gittiğim de bebeğin başı aşağıdaydı ama erken doğum tehdidi gibi bir şey söylenmedi normal karşılandı
abilgen Senaykork ya erken değil mi sezeryana gün vermek için , bazısının 37 de dönüyor bazısının son hafta.
Senaykork Elif-kurt25 sıkıntı olmaz ,bu haftalarda sürekli hareket halinde Hatta kafasının aşağıda olması iyi birşey bu normal doğuma yatkın olduğunu gosterir
Senaykork abilgen valla bncede erken bide benim 2 doğumum ilki 40.haftada normal doğdu Her doktor farklı konusuyo 🤔
Kbr-23 Haftaya kadar baş aşağıdaydi şimdi 35+3um ters döndü başı midemin orda ve donmeyede niyeti yok gibi🤭🤭