Kızlar 37 +4 oldum dün akşamdan bu yana diş ağrısı çekiyorum. 20 lik dişim önündeki dişe baskı yapıyor galiba o dişimde ağrıyor 🤕 sol çenem gözüm yanağım kafatasım nasıl ağrıyor anlatamam saç diplerime kadar işliyor resmen 🙄 Ne denediysem fayda etmedi karanfil sarımsak tuzlu su ile gargara hiç birşeyin etkisi yok . Dr paroldan başka bir içme dedi. Onunda faydası yok . Benim gibi bu haftalarda diş çektiren oldu mu .