Sahinde aynı şeyi bende yaşadım bakma sen milletin ne dediğine gebelik şekerine baktır suyu fazlaysa şekerden olma ihtimali yüksek bendede çıktı şeker korkulacak bir şey yok doktorun gerekli şeyleri söylemiş gerekirse ilacada başlar ben şuan 37 haftalık oldum daha erken Doğum olmadı bundan sonra da zamanında olur herşey inşallah