Mucizebebek2 Busradenizli gün kalmadı 40+1 olduk kendi sancım gelmezse salı günü suni sancı alicam umarım gerek kalmadan kendi gelir oğlum
Adenimoo Mervebyr20 benim de son 4, bende de ara ara kasıkta regl ağrısı gibi ağrı var başka bişey yok, bebek kanala girmedi daha
SemaSema12 Mervebyr20 bende de aynı. Nst de kasılma çıktı, karnım da sertleşiyor bazenleri hatta genelde sert ama hiçbir belirti yok
HaA Siyahdnz o kadar erken olmaz bence ya 🤣🤣 bende sezeryan olacağım, uygulama 29 gün ama doktorumun verdiği güne göre 25 🥹