Merhabalar arkadaşlar. Normalde kendim çok hassas bir insanım. Şimdi ye doğum yaptım. Bu ikinci doğumum. İlkim kızımdır, fakat o doğduğunda sese karşı bu kadar duyarlı değildi ne de işiğa. Şimdi oğlum doğdu, sese karşı aşırı hassas. Tık sesi geldiğinde uyanıyor uykudan. İşiğa da oldukça hassas. Yenidoğan bebekler bu kadar hassas olurmu sese karşı? Tecrübesi olanlar paylaşsın lütfen