Senna06 Kızlar bugün sabah doğum yaptım dikiş yerlerim çok acıyor oturamıyorum zor kalkıyorum siz neler yaptınız yada kaç günde geçti 🥺
SimgeTuna Senna06 Ben ilk günden itibaren oturabildim kalkabildim ama tamamen o dikiş hissinin gitmesi 1 ayı buldu canım
Minigininannesi Senna06 batikonlu su ile her tuvalet sonrası yıkadım ben doktorum öyle anlatmıştı. Hatta doğum yapar yapmaz hemşire hazırlayıp şişede getirmişti.hiç batma vs olmadı çünkü kuru kaldıkça dikişler batıyordu zamanlada döküldü gitti zaten
Dolin Senna06 bende de durum ayniydi iki hafta falan oturamadim bende bayagi dikiş vardı. Doktorum bir toz yazdı ne deniordu unuttum suyu hazırlayıp oturmak gerekiyor zor oldu onu yapmak ama 3 4 defa kullandım sonra hızlıca iğlesti yara
Melekg Bnde cumartesi doğum yaptım gayet iyiyim başından beri sadece hapşırınca acıyor sık sık batikon sürüyorum gazlı beze döküp bazen orda bırakıyorum