KbraN_1 vücudumda uyuşukluk değilde, idrarımın gelip gelmediğini hissetmiyordum,çok şükür altıma hiç yapmadım, annemin uyarması sonucu farketmistim bende hiç WC ye gitmediğimi,doktora bunu sorduğumda normal vücut yerine anca oturuyor demişti ama 3 ay boyunca hep kendi isteğim ile saat başı mecbur gidiyordum olası durumda kaçırmamak için